FAQ

1. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji i rabatów dla stałych klientów.

2. Jak dokonać rejestracji?

Konieczne jest kliknięcie na napis „rejestracja” W kolejnym kroku zostaną Państwo poproszeni o podanie swoich danych oraz zatwierdzenie ich klikając w napis „Załóż konto”. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym. Ostatni etap to już tylko kliknięcie w link i można dokonywać zakupów w sklepie.

3. Czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i wysłane?

Otrzymują Państwo e-maile generowane automatycznie, informujące o statusach: potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przyjęcia zamówienia do realizacji oraz wysłania zamówienia. Ostatni e-mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

4. Czy można wycofać złożone zamówienie?

Złożone przez Państwa zamówienie jest przekazywane do niezwłocznej realizacji, dlatego nie ma możliwości jego wycofania. O chęci rezygnacji można poinformować BOK kontaktując się e-mailowo bądź telefonicznie. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli oczywiście paczka jeszcze nie została wysłana.

5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wpłacie od systemu PayU. Przesyłki płatne przy odbiorze, składane przez nowych klientów, są nadawane po potwierdzeniu złożenia zamówienia przez Kupującego. Zamówienia opłacone lub potwierdzone (w przypadku zamówień za pobraniem) do godziny 12.00, wysyłamy tego samego dnia.

6. Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy na terenie Polski są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Koszty dostawy dla konkretnego produktu precyzuje zakładka „Dostawa”

  • Poczta Polska przesyłka polecona ekonomiczna 9 zł
  • Poczta Polska przesyłka polecona priorytet 10 zł
  • Kurier InPost – 18 zł
  • Paczkomat InPost – 13,80 zł (Adres paczkomatu wpisujemy w pole uwagi.)

 

7. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym tallone.pl można opłacić na kilka sposobów:

  1. Płatność przelewem bankowym
  2. Płatność online kartą płatniczą, kartą kredytową (Visa, MasterCard) realizowana za pośrednictwem systemu PayU.
  3. Płatność elektroniczna- (szybki przelew online) za pośrednictwem systemu PayU.

 

8. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności przelewem bankowym można dokonać na nasze konto w Nest Banku:

nr konta: NEST BANK 35 1870 1045 2078 1052 2429 0001

dane odbiorcy: Lanmar Paulina Langowska

tytuł przelewu: numer zamówienia, imię i nazwisko

 

9. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Klient będący Konsumentem (zwany w niniejszym paragrafie Konsumentem), który zawarł Umowę Sprzedaży, może w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Regulamin sklepu punkt 11 Odstąpienie od umowy sprzedaży.

Nie wiesz

czy potrzebujesz nakładek na obcasy Tallone?

Sprawdź, czy znasz choć jedną z tych sytuacji

Galeria zdjęć

Słuchamy was


Zamów już teraz
Realizacja:

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.